X-Snow

אין כמו לצאת לחופשת סקי. האפשרות לצאת בתקופה שבין החורף לאביב לכמה ימים שכוללים נופים מרהיבים, הרים מושלגים ופעילות ספורטיבית אתגרית, הפכה את חופשות הסקי לפופולאריות מאוד בקרב הישראלים בשנים האחרונות. כמובן, שעל מנת לצאת לחופשת סקי, יש צורך להצטייד בכל המידע הדרוש על מנת שהחופשה תהפוך להיות מוצלחת יותר ומהנה יותר.

יש אנשים שהם כבר משוגעים לתחום ואולם יש כאלו שרק התחילו להתעניין בו. לכן, כאשר מתכננים את חופשת הסקי הבאה, יש לדאוג ולבחור את אתר הסקי אליו נוסעים, לבחור את המלון בו הולכים לשהות וכן כמובן גם לדעת מה נמצא מסביב למלון לשעות ההתאווררות שלאחר הפעילות (מסעדות, פאבים, חנויות וכדומה).

מטרתו של אתר זה, הינה להקל על כל הגולשים, המנוסים והמתחילים את תכנון חופשת הסקי הבאה שלהם. באתר זה, תוכלו למצוא מידע רלוונטי אודות אתרי סקי שונים, בין אם במדינות אירופה השונות כדוגמת שוויץ, אוסטריה, איטליה וצרפת וכן גם אתרי סקי בארה"ב: שפזורים ברחבי המדינה בעיקר במערב ובמזרח המדינה.

פרט לכך, באתר תוכלו גם למצוא לא מעט מידע אודות המלונות השונים באתרי הסקי, שכן למלון יש חשיבות רבה כאשר יוצאים לחופשת הסקי, מהסיבה הפשוטה שבחירה טובה של מלון יכולה להפוך חופשה מטובה או בינונית לחופשה מופלאה. המלון אמור להיות המקום בו נרגעים בסוף היום אחרי הפעילות המתישה.

כמו כן, באתר תוכלו למצוא מידע נוסף ומועיל עבור חופשת הסקי, כדוגמת טיפים להשכרת רכב בחו"ל, מהו בכלל סקי וכיצד הוא התחיל וכן גם מידע על התנהגות נכונה בזמן חופשת הסקי, בעיקר מבחינה תזונתית, מהסיבה הפשוטה שמי שאינו שומר על תזונה נכונה במהלך הפעילות עשוי למצוא את עצמו מותש ועייף או חלילה גם חולה. כך, שאנחנו מאחלים לכם גלישה מהנה (תרתי משמע)!

צרפת

פורסם ב 20 באוגוסט 2014

מי שמעוניין לצאת לחופשת סקי, יודע כי אחד היעדים האטרקטיביים ביותר לחופשה הינה צרפת. באופן כללי, צרפת נחשבת למעצמת סקי אירופאית, שכן כמובן שרכס האלפים נמצא גם בתוך המדינה. בצרפת ניתן למצוא אתרי סקי ברמה הגבוהה ביותר המתאימה לכל רמות הגלישה. פרט לכך, לאלו שלא ממש יודעים לגלוש, יש פתרון בדמות בתי ספר לסקי.

אתרי הסקי בצרפת, נחשבים למודרניים ביותר מארבעת המדינות הגובלות ברכס האלפים, שכן כל המלונות לדוגמא, המסעדות, הפאבים ושאר המקומות שהגולשים אוהבים לבלות בהם מחוץ למסלולי הגלישה, נמצאים ממש בסמוך למסלולים, כך שהדרך והגישה אליהם היא נוחה מאוד.

באשר לאתרי הסקי עצמם, בצרפת אלו נמצאים בגבהים רציניים, כמעט גובה של 2000 מ כאשר פסגת המון בלאן היא הגבוהה באירופה כולה'. אחד מאתרי הסקי הגדולים בצרפת, הינו פורט דה דה סוליי, שמאגד 14 אתרי סקי שונים גם בשוויץ וגם בצרפת.

סקי בחרמון 2021

סקי בחרמון 2021

פורסם ב 14 במרץ 2021

חורף 2021 ייזכר בעייני חובבי הסקי כסיוט שלא ירצו שיחזור לעולם, אם בכל שנה האפשרויות שלהם פתוחות בין אם זה לגלוש באתר החרמון לבין דיל לאתרי סקי שונים ברחבי העולם השנה עד שלהי חודש פברואר אף אחד מהאפשרויות לא היו

סקי בתקופת הקורונה

סקי בתקופת הקורונה

פורסם ב 14 במרץ 2021

תקופת החורף היא התקופה האהובה ביותר על חובבי הסקי והסנובורד למיניהם, בשנים האחרונות ענף הסנובורד אף התחזק משמעותית וקבוצות גדולות של ישראלים היו יוצאות בכל חורף למספר אתרים שונים של עיירות סקי הממוקמות באירופה כגון: בולגריה, איטליה, צרפת, שוויץ ועוד…

חופשת סקי בלי רקע מקדים

חופשת סקי בלי רקע מקדים

פורסם ב 20 במאי 2020

סקי הפך להיות אחד מהתחביבים הכי מבוקשים ופופולאריים בעולם, אנשים מכל העולם מגיעים לאתרי הסקי הנחשבים בכדי לגלוש איש איש ברמתו הוא, אתרי הסקי מאפשרים גישה למסלולים בכל רמות הקושי ככה שגולשים מתחילים לא יתקלו במדרונות ומכשולים שהם לא ידעו

הצפי העגום של אתרי הסקי לחורף 2021

הצפי העגום של אתרי הסקי לחורף 2021

פורסם ב 20 במאי 2020

חורף 2020 בישר רעות לתיירות הסקי באירופה ובעולם בכלל, התפרצות נגיף הקורונה ברחבי העולם גרמה לסגירתם של אתרי הסקי, המלונות וכל שאר העסקים הנשענים על תיירים המגיעים לגלוש וליהנות מסקי. חורף זה גרם לענף הסקי ברחבי העולם הפסדים כלכליים עצומים,

הקשר שבין אתרי הסקי לבין מקרי הידבקות בארץ

הקשר שבין אתרי הסקי לבין מקרי הידבקות בארץ

פורסם ב 20 במאי 2020

בשלהי חורף 2020 נגיף הקורונה התפרץ לישראל ובתוך חודש וחצי הגיע ללמעלה מ16,000 בני אדם מאומתים, ההשערה שהוא היה במספרים כפולים מאלו המאומתים ושכן בגופם של רבים שאפילו לא היו מודעים לכך, אבל מה הקשר בין כל זה ולאתרי הסקי