קונה רכבים לפירוק

אצלנו הופכים גרוטאות לכסף

30 דקות לקנות ולפנות את הרכב במחיר הטוב ביותר.

קניית רכבים לפירוק, מגרש פירוק רכבים, גרירת רכב

שירותים שאנו מציעים

יש לכם רכב מושבת שתקוע בחניה? אוטו ישן שכבר צריך גריטה?
אולי רכב ותיק שכבר לא זז לשום מקום ואפילו לא היה צורך לעשות לו ביטוח?
באיי קאר קונה רכבים לפירוק יקנה מכם כל סוג רכב ובתמורה לסכום הוגן.

בביי קאר אנו מתחייבים לספק לכם שירות הוגן ומהיר, שיחסוך לכם את כל הוצאות התיקון, הגרר וניסיונות המכירה.

רכבים שעברו תאונה

אנו נקנה כל רכב שספג נזקים עקב מעורבותו בתאונה, בתשלום במזומן על המקום. פתרון נפלא למוכרים שנותרו עם רכב ללא שימוש, שגם תורם לאיכות הסביבה.

הורדת רכב מהכביש

גם לרכבים יש תוקף... אנו נקנה את הרכב לפירוק ונגרור אותו, אם תרצו גם נסייע לכם במילוי טופס הבקשה לביטול רישום הרכב מול משרד הרישוי.

קונה רכבים לברזל

ממחזרים ושומרים על המשאב החשוב! אנו נקנה את הרכב בהתאם להערכת שווי מתאימה, נפרק את השלדה ומשם למפעל מחזור שבו היא תהפוך לתוצר חדש.

רכבים לגריטה

הרכב שלכם "חוגג" 20 ויש לו רישיון וטסט בתוקף? קבלו מאיתנו 3,000 שקלים על הפינוי והגרירה לגריטה ובכך תסייעו לצמצום הפגיעה בסביבה ובבטיחות הנוסעים בדרכים.

בעלי רכב ישן או תקול

שימו לב איך זה עובד:

קונה רכבים לפירוק
שלב ההגעה
בואו נפיק את המקסימום מהרכב הישן שפולט מזהמים מסוכנים, מסכן את הבטיחות וכמובן עולה לכם ביוקר! אנו עומדים לרשותכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ומגיעים עד אליכם כדי לבחון את מצב הרכב, לפנות אותו ולשלם לכם תמורתו במזומן.
קונה רכבים לפירוק
קונה רכבים לפירוק
שלב הרכישה
סגרנו על פינוי הרכב לפירוק, מכירת ברזל או גריטה? קבלו מאיתנו תשלום ואנו נפנה את הרכב למקום המתאים כבר באותו הרגע. תהליך המכירה והפינוי כולל בתוכו ייצוג מול הגורמים השונים, כך שאתם מכוסים מכל הבחינות מול משרד הרישוי ונמנעים מקנסות על הרכב.
שלב הגריטה
כעת נעביר את הרכב שלכם למגרש מתאים, בו יחלצו ממנו את הרכיבים התקינים שישמשו כחלקי חילוף לרכבים פעילים וימחזרו את כל החלקים שאינם בשימוש: הפיכת שמשות הרכב לזכוכית, הפקת ברזל לשימושים חדשים מהשלדה ואפילו הפיכת הצמיגים הישנים למשטחי משחק.
קונה רכבים לפירוק בדרום
רוצה למכור את המכונית שלך במהירות ?

מהירות - הגינות - מקצועיות

קונה רכבים לפירוק

אם הרכב שלכם זולל דלק, פולט גזים רבים וכהים, דורש מכם לראות מוסך בתדירות גבוהה וכרוך בהוצאות כבדות שמכירה בשוק הפרטי לא תכסה, שווה שתמכרו את הרכב לפירוק ותקבלו תמורתו סכום הולם ומתגמל. 

חברת buy car מתמחה בקניית רכבים ישנים, תקולים ואחרי תאונה, גרירתם מהמקום והעברתם לפירוק מתאים שימצה את כל הפוטנציאל הרווחי מהרכב שלכם ומכל חלק וחלק בו – ללא קשר לסוג הרכב. 

עם השירות המקצועי שלנו בביי קאר תוכלו להיפטר כאן ועכשיו מהרכב שהפך למפגע בטיחותי על הכביש ושתופס לכם מקום בחניה, לשמור טוב יותר על בטיחות המשפחה וגם לשמור על הסביבה.
לקבלת הצעה הוגנת ותשלום במזומן על המקום 24/7 חייגו אלינו: 

למה דווקא ביי קאר

Buy Car – קונה רכבים לפירוק מזמין אתכם לפנות אלינו ולקבל שירות אמין, מהיר ואחראי עד לבית הלקוח,24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע!

אנו מתמחים כבר שנים רבות בקניית מכוניות משומשות מכל סוג לנסיעה או פירוק ומספקים מענה לכל בעלי הרכבים הישנים, התקולים וחסרי השימוש שזקוקים לפתרון איכותי ולכסף מזומן ביד.

באי קאר קניית רכבים לפירוק

פוטרים אותכם מהגרוטאה הישנה כדי שתוכלו להתמקד ברכב הבא שלכם

שאלות ותשובות - קונה רכבים לפירוק

גריטה מיושמת רק ברכבים שזכאים לכך על פי חוק, כך שלא כל רכב שיצא מכלל שימוש יכול לעבור אותה. במקרה כזה, האפשרות היא להעביר את הרכב לפירוק ולנהל מו"מ על מחיר הקנייה.

אנו נדאג לגרור את הרכב למגרש שמופעל בכפוף לרישיון ממשרד התחבורה ושעומד בתקניו הקפדניים.

באופן כללי הסכום הממוצע נע בין 4,000 – 8,000 ₪ כאשר גיל הרכב, מצבו וטיב החלקים והמערכות שלו נכנסים לשיקולי העלות המדויקת.

אם הרכב תקול, סותם לכם כבר תקופה ארוכה את החניה, רואה המון מוסך וגורם לכם להוצאות כבדות מבלי שמצאתם עבורו קונה, ייתכן שמשתלם לפרק אותו. צרו עמנו קשר לבדיקה.

בהחלט! הנציגים של ביי קאר יגיעו לאבחון הרכב ובמקרה שהוא תקין לנסיעה, נקנה אותו מכם עם תשלום במזומן ביד.

המלצות מלקוחות שפירקו אצלנו את הרכב שלהם

אני לא ממש מבין ברכבים לפירוק, מה שחשבתי שיהיה כאב ראש גדול התגלה כשירות מהיר ומקצועי! אני ממליץ לכל מי שיש רכב לפירוק שיצור קשר עם BUY CAR
איתי לנגר
איתי לנגר
עד שמישהו הסכים לקנות ממני את הרכב הספקתי לחטוף שלושה דוחות מהעירייה פניתי לביי קאר דרך האתר ותוך כמה שעות הם הגיעו עם גרר לקחת את הרכב במחיר הוגן!
אלמוג שם טוב
אלמוג שם טוב
הגיעו מהר לקחו את ההונדה סיוויק וקיבלתי תשלום הוגן! תודה לכם חברה אחלה שירות ממליץ בחום לכל מי שיש לו רכב שעבר לו התאריך
גדי פלדמן
גדי פלדמן
מה שהפתיע אותי הכי הרבה זה המחיר היה ממש הוגן!! כמובן שהם הגיעו מהר מאוד ודאגו להתקשר בדרך (לא מובן מאיליו) אין לי מה להוסיף אני ממש מרוצה מהשירות
טליה דדון
טליה דדון
דילוג לתוכן