מרכז המחזור למתכות

החברה המובילה בישראל לפינוי, פירוק ומחזור ברזל ומתכות! קונים פסולת ברזל, פסולת אלומיניום, פסולת נחושת, גרוטאות ברזל ועוד במחיר הטוב ביותר- אצלנו פסולת הברזל שלכם שווה כסף!

מתעניינים במחזור מתכת?
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

  הרשמה מאובטחת פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך שמירה על פרטיותך.

פתרונות מיחזור
פינוי פסולת וגרוטאות
פירוק מתכות
מכירת ואספקת מתכות
קניית מתכות

קצת עלינו

אנחנו עוזרים לכם להיפטר מגרוטאות ופסולת מתכת על ידי פירוק, פינוי ומיחזור המתכת. אנו קונים סוגים שונים של מתכת כמו נחושת, אלומיניום, נירוסטה, פסולת אלקטרונית וכלי רכב ישנים תוך מתן שירות אמין ביותר ובמחירים נוחים.

החברה בעלת נסיון רב בעבודה עם חברות גדולות וקטנות ושמה לעצמה כמטרה לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו תוך הקפדה על איכות הסביבה.

לצוות שלנו יש כלים חדשניים ואיכותיים כדי לתת מענה למגוון גדול של לקוחות ופרויקטים- מפינוי של גן גרוטאות קטן ועד פירוק של מפעל גדול. אכפת לנו מהסביבה ותמיד מחפשים דרכים חדשות לתת שירות מקיף ללקוחותנו תוך חשיבה אקולוגית.

למה לבחור בנו?

100% מחויבות למצויינות

ותק, נסיון ומקצוענות

מחירים אטרקטיביים

שירות מהיר ויעיל

לקבלת הצעת מחיר ויצירת קשר השאירו פרטים או חייגו אלינו

  הרשמה מאובטחת פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך שמירה על פרטיותך.

מאמרים מקצועיים

איך למצוא מוביל אמין בחיפה במחיר הוגן

אחד הדברים הכי חשובים במעבר דירה הוא מובילים מעולים ואמינים, במיוחד היום. המאמר הזה יעשה לכם סדר בכל מה שחשוב לדעת לקראת מעבר – איך מתארגנים לזה בצורה הטובה ביותר? כיצד מעבר דירה יכול לשפר את החיים שלכם ולגרום לכם למור על הסביבה בצורה טובה יותר? ואיך בוחרים מובילים מומלצים בחיפה?

לקריאת המאמר »

קונה ברזל בחריש

פסולת ברזל היא פסולת שלוקח לה אלפי שנים להתכלות. מהסיבה הזו, מחזור ברזל הוא אחת האופציות הטובות ביותר להתמודד עם פסולת ברזל בה אין צורך.

לקריאת המאמר »
דילוג לתוכן