אטרקציות מכל הסוגים לאירועים

מתאים לכל אירוע

אירועיים עסקיים, מוסדיים ופרטיים.

אטרקציות מכל הסוגים לאירועים

מתאים לכל אירוע

אירועיים עסקיים, מוסדיים ופרטיים.

מי אנחנו

חברתנו מתמחה בהפקת כלל סוגי האירועים, ימי גיבוש וכיף, בר/ת מצוות, ימי הולדת, הפנינגים ופסטיבלים ושיתופי פעולה עם עשרות מועצות ועיריות ברחבי הארץ. הייחוד שלנו הוא בשילוב טכנולוגיית המציאות המדומה ולקיחתה לקצה. הפעילות משלבת חוויה מהנה עם אספקטים מגבשים ומעצימים לכלל הגילאים. היסוד המשמעותי ביותר בחברתנו הוא היכולת לפתור בעיות ללקוח, ולתפור פעילות שתתאים בדיוק לצרכיו.

חברתנו מתמחה בהפקת כלל סוגי האירועים, ימי גיבוש וכיף, בר/ת מצוות, ימי הולדת, הפנינגים ופסטיבלים ושיתופי פעולה עם עשרות מועצות ועיריות ברחבי הארץ. הייחוד שלנו הוא בשילוב טכנולוגיית המציאות המדומה ולקיחתה לקצה.                                    הפעילות משלבת חוויה מהנה עם אספקטים מגבשים ומעצימים לכלל הגילאים.                                              היסוד המשמעותי ביותר בחברתנו הוא היכולת לפתור בעיות ללקוח, ולתפור פעילות שתתאים בדיוק לצרכיו.

השירותים שלנו

להשארת פרטים ויצירת קשר

לקוחות יקרים, תנו לנו להוריד מכם את כל מה שקשור לניהול האירוע, אנחנו על זה. דברו איתנו!

חלק מלקוחתנו

קצת תמונות..

למה אנחנו

בטיחות

באקסגיים מאמינים בראש ובראשונה שלפני הכל האירוע חייב להיות בטיחותי. לכן אנו מקפידים על נהלי בטיחות מחמירים, בשילוב עם ציוד חדש ואיכותי.

גיוון

אנו מספקים מגוון רחב של אטרקציות לאירועים המתאימות לכל אירוע ולכל גיל, החל מאטרקציות לאירועי בריתות ועד אטרקציות לאירועי חברה

צוות מקצועי ואדיב

הצוותים שלנו בעלי ניסיון של מאות אירועים, מספקים את ההדרכה הטובה ביותר, באווירה צעירה ושמחה, בכדי ליצור את הפעילות הטובה ביותר.

פתרונות ותקשורת

מבחינתנו השירות נמדד מרגע קבלת השיחה הראשונית ועד ולהשלמת האירוע. אנו בטוחים כי באקסגיים תקבלו את המחירים הטובים ביותר, בשילוב עם הציוד הטוב ביותר שיתן מענה לכלל סוגי האירועים.

ציוד איכותי וטכנולוגיות מתקדמות

חברתנו עוקבת בהקפדה אחרי הציר הטכנולוגי של טכנולוגיית המציאות מדומה, ובעזרת ההדרכה המקצועית ביותר והציוד הטוב ביותר, מספקים את החוויה המושלמת לכל אירוע.

עמדות מולטימדיה

מתנפחים

משחקי שולחן

מציאות מדומה

הפעלות

דוכני מזון

הגברה איכותית

תאורה

Open chat
צריך עזרה?
שלום
איך נוכל לעזור לך?